Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - Sundrive

Страницы: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 312
3331
Полезная информация / Re: World Fleet of Drill Ships list
« : Ноябрь 14, 2014, 01:22:50 am »
ну ты блин как в первый раз.   :pogranichnik:

а) дед отсылает сиви в офис и говорит - хочу этого.
б) 3й мех отсылает сиви деду и говорит - хочу этого он мой корешь, крутой мех. дальше пункт а
в) и так далее

 :rabbi:


3332
Вопросы и ответы / Re: Смайлы
« : Ноябрь 14, 2014, 01:17:02 am »
да я думаю админ теперь сюда в следущий раз вернётся только через 4 года. так что дохлый номер.

3333
Эстония / Re: Reval Maritime School, Tallinn
« : Ноябрь 13, 2014, 10:33:48 pm »
GMDSS в польше - 91 доллар    :angry4:

3334
Полезная информация / Re: World Fleet of Drill Ships list
« : Ноябрь 13, 2014, 01:57:23 am »
Цитировать
Ты ведь информацией владеешь от своих коллег с моста?

не только с моста, машинных тоже тут есть русских. и про сайпем постоянно между собой трут. как послушаю мрачно становиться. зато каждый кофитайм у них там пицца и компот.  8)

3335
ара, красиво пишешь да.. книгу не думал начать?

3336
Полезная информация / Re: World Fleet of Drill Ships list
« : Ноябрь 13, 2014, 01:32:53 am »
нету в анголе семиков оушн рига.

рпо то что попал с улицы это я имел ввиду без всякой мохнатой лапы в офисе/кого то из чифов на риге. то что у тебя опыт и сиви хорошее, про это никто не спорит.

адекватными людьми они могут и показаться, поначалу. в друзья к тебе набьються а потом жди пулю от них.

3337
Эстония / Re: Reval Maritime School, Tallinn
« : Ноябрь 12, 2014, 08:50:23 pm »
В польше рефреш Basic Safety training - 45 баксов. Я просто упал в осадок когда поляк принёс чеки на мост. Реваль дерёт в разы больше.

3338
Вакансии / Re: SDPO for CRANE VESSEL/H.L.
« : Ноябрь 12, 2014, 08:09:42 pm »
:)

3339
я думал на такие мероприятия мужики тучами ходят, а фимейлы 1 на десетерых..

3341
The all-electric car ferry “ZeroCat 120” owned by Norled AS was given Skipsrevyen’s prestigious SHIP OF THE YEAR 2014 award.

The award was presented by Norwegian State Secretary Dilek Ayhan at SMM in Hamburg on the 10th September. Managing Director Mr Ivan Fossan and Technical Director Sigvald Breivik represented the Owners, Managing Director Ivar Gaute Kolltveit represented Fjellstrand and Mr Edmund Tolo represented Fjellstrand Design.

The electrically powered ferry was developed for submission to a competition organized by Norway’s Ministry of Transport. As a reward for winning the competition, the shipping company Norled has been granted the license to operate the route until 2025. Norled will operate the world’s first battery driven ferry on the Lavik-Oppedal route. The new ferry will operate the actual route with 34 crossings a day, 365 days a year.

The ferry is of catamaran type built in aluminum with slender hulls and low weight. The ferry’s electric powertrain was designed by Fjellstrand with battery technology from Siemens.

The “ZeroCat 120” does not discharge greenhouse gases, CO2, methane or nitrogen oxides to the environment. In addition to the environmental benefits, the ferry’s operational and maintenance costs will be lower compared to a conventional ferry.

According to Siemens, ZeroCat could eliminate nearly 3,000 tons of CO2 emissions.

In sum all her technical achievements made her the obvious winner of Skipsrevyen’s SHIP OF THE YEAR 2014 award.



http://www.shipoftheyear.com/

3342
Hi,
 
Are you interested in 2nd officer/DPO on DP2 heavy lift Oceanic 5000?
She is working in the Persian Gulf, hook up of new rig.
We need to fill position asap.
Your urgent response is appreciated.
Please send me update CV
For more info, I am ready to answer your questions.
 
With kind regards,
 
Andre

------------------------------------------

Good day,

First of all I am Chief Officer / SDPO. Also internet is full of negative feedback about working on board Oceanic 5000, so I think I will pass.

Regards,
Sundrive

-----------------------------------

Hi,
I did not know about bad news on internet.
Is it the management on board, or the vessel, the food or the office?
 
I am only asked to assist them because their office is undermanned.
 
Kind regards,
 
Andre

--------------------------------------------

Andre,

There are several internet forums for Russian, Polish and Ukranian seamen. As soon as we get an offer from an agency or shipowner we turn to these online communities for an advice. OMC is added to the black list due to many negative feedback from the former and current employees of that particular company. That includes complains about food, crew change and salary delays, management that does not have a clue how to run the vessel etc. Also the story about a guy who has been injured on board and then sacked by the Mexican captain, left without medical attention and tickets in the middle of Iran, made us all wonder if the money worth the risk..

Regards,
Sundrive
 8)

делать было нечего как обычно, поэтому и завёл с ним переписку. так бы сразу в мусор пошло.



3343
Вакансии / Re: SDPO for CRANE VESSEL/H.L.
« : Ноябрь 11, 2014, 10:08:58 pm »
а я работал с тем кто там работал :)

3344
Полезная информация / Re: Delta navigator test / VTA
« : Ноябрь 11, 2014, 08:57:36 pm »
http://crewservices.ru/delta.php

Всё что надо только на русском.

3345
Вакансии / Re: Master for Multi-Purpose Vessel
« : Ноябрь 11, 2014, 08:54:27 pm »
вы бы хоть написали это офшорный MPSV или cargo vessel. хотя можно и по зарплате догадаться.

Страницы: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 312