Автор Тема: ab seamen wiper,oiler,welder mig arc  (Прочитано 1124 раз)

Оффлайн viiktoris

  • Newbie
  • *
  • Сообщений: 26
    • Просмотр профиля
  • Кто я: ab seamen motorman welder
  • Откуда: tallinn
  • Статус: Ищу работу
ab seamen wiper,oiler,welder mig arc
« : Январь 14, 2013, 11:56:50 am »
Hallo,urgently looking for a job at sea,drydock for repair,fishing boats,conteiner vessels,experience at sea 15 years,fishing trowlers,gen.cargo vessels,conteiner vessels,have documents ab seamen,motorman,welding certificate mig arc,gas used,exp on shipyard
ship fitter,heavy duty engine repair-Burmeister,Mak,Man,Yanmar,Puilstic,Wartsila,full engine cleaning,repair,testing,solas,free fall boats,forming part of navigation watch,survival craft,rescue boats,working with mixed crew,have dutch certificate,norwegian,germany seamens book,speak english,English coursed -estonian shiping management,worked in engine room,on deck,used crane ,forklifts,secured cargo,safety,dismantling assembling engine ,change parts,details,repair main heads,honing,change valves,testing fuell injectors, other.tank sanding,prepare engine for start,stop,stop,assist of engineers,studied in kaliningrad maritime college,welding on board ,ready for any contract,xxx.london@mail.ru   37253431085,447778706829.SERIOUSLY LOOKING FOR A JOB,ANYBODY HELP TO FIND JOB FOR REWARDS,.Possible on fishing boats,experience Atlantica,Canadian,Far East,Africa,South Africa,Island,worked on deck ,in fishig factory,shrimp-trowler, Canada,Newfoundland 12 month,In freezing holds,used crane,,mixed crew..english,a little germany. 200 funtov all necassary documents expect medical,any contract...
« Последнее редактирование: Февраль 15, 2013, 12:07:48 am от viiktoris »