46
Вакансии / Re: Looking for Officers for Ch/Oil Tnk , LPG , CONT , BC , HL
« : Май 27, 2019, 12:48:46 pm »
Так вы не отвечаете,только эстонцы отвечают
В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.
как пройти Shoulder Measurement без похода в Реваль? там они вроде в какой то госпиталь возят, может можно без них в этот госпиталь поехать самому зайти к врачихе?тебе оно надо?
Думаю вот сделать, может пригодиться, копейки всё таки эта бумажка стоит.
Dear Sir/Madam,Они вам не ответят,там надо евросик сбросить и аплаиться
I am looking for a job in your company. I have experience with
bulkers, general cargo, reefer, container, multipurpose, tanker vessels etc.
I have all my documents ready. I am ready for departure at any time,
even tomorrow.
I have a lot of experience in various vessels. In February 2010, I
have taken examinations and confirmation in Lisbon, Portugal IPTM for
Chief mate endorsements, there are certificates. In February of 2012
in England, I took courses of crane operators, crane operators on the
heads and devices MacGregor. Gantry crane experience.
There is experience in the bunkering
tankers. A lot of experience in the courts for the carriage of general
cargo, bulk cargo etc.
I have Offshore experience 4 months on the "London Mining Floating
Barge", in Cargo Superintendent position,-same Master.
from April till October 2017, and 4 months on the ocean-going tug.
I have taken examinations and confirmation in Lithuania, Klaipeda for
Chief mate endorsements, there are certificates.
I have a valid Lithuanian document, according to STCW 78/95 & STCW2010 with 2010'MANILA'(All up-to-date).
Full-time work experience for more than 20 years.
I will appreciate any information regarding my employment at your company.
Thank you in advance.
Brgds, C/O A-II/2 German Pronkul
Skype: proga0399
e-mail:
proga0399@yahoo.com
proga0399@gmail.com
+37046233969,
+37069993269
Dear Sir/Madam,Они вам не ответят,там надо евросик сбросить и аплаиться
I am looking for a job in your company. I have experience with
bulkers, general cargo, reefer, container, multipurpose, tanker vessels etc.
I have all my documents ready. I am ready for departure at any time,
even tomorrow.
I have a lot of experience in various vessels. In February 2010, I
have taken examinations and confirmation in Lisbon, Portugal IPTM for
Chief mate endorsements, there are certificates. In February of 2012
in England, I took courses of crane operators, crane operators on the
heads and devices MacGregor. Gantry crane experience.
There is experience in the bunkering
tankers. A lot of experience in the courts for the carriage of general
cargo, bulk cargo etc.
I have Offshore experience 4 months on the "London Mining Floating
Barge", in Cargo Superintendent position,-same Master.
from April till October 2017, and 4 months on the ocean-going tug.
I have taken examinations and confirmation in Lithuania, Klaipeda for
Chief mate endorsements, there are certificates.
I have a valid Lithuanian document, according to STCW 78/95 & STCW2010 with 2010'MANILA'(All up-to-date).
Full-time work experience for more than 20 years.
I will appreciate any information regarding my employment at your company.
Thank you in advance.
Brgds, C/O A-II/2 German Pronkul
Skype: proga0399
e-mail:
proga0399@yahoo.com
proga0399@gmail.com
+37046233969,
+37069993269
А по зарплате типо все окей?хороший фиттер счас больше могет поднять на берегу
Сомневаюсь, что токарь/сварщик/слесарь не сможет у нас заработать этих денег на суше.
Даже если чуть меньше
Кто хочет учиться тот учиться,а таки да бабло решает всеИх ловят периодически с покупными доками и цензами, разные истории слышал. Но всех не переловить, Украина большая. Сейчас много получают Румынские, Венгерские, Польские паспорта, так что прямая конкуренция нам.
У них все дипломы - липа. Работал со 2-м из Херсона, так он все 5000 евро собирал: 2000 за обучение (на старпома) и 3000 на взятку. Все в официальной мореходке или что там у них. И кто там что будет учить, пытаться понять материал, если деньги заплачены и 100% сдашь?
Для рядового?Для офицеров точно,может для рядового как подтверждение его серта
Danish STCW endorsement - что это за х ещё!Есть такой,как и багамский,голландский и тд
да не)) на рыбаках также чиф энжДа, я шуткую,сам работал в далеком союзе на рыбаках,да и с них начинал...
Head Marine EngineerЭто типа чиф инженер только,на траулерах там как бы хед.....
Ну тут малехо погарячился, но для третьего меха зарплата 20 давности на рефрежераторахТретий механик на ТР
Транспортный рефрижератор – рыбопромысловый рейс, контракт с апреля по ноябрь.
Регион работы – Дальний Восток.
з/п в рейсе с премией от 2000 у.е./в месяц.
Вылет 5 апреля
Данные судна
Валовая вместимость: 1296
Дедвейт: 1021 t
Год постройки: 1990
Посадка Владивосток (компания оплачивает перелет до места посадки и обратно)
Требования: опыт работы c сепаратором Альфа Лаваль, полный пакет документов РФ
cv@tramontana.biz
А что, где то за свои кровные лететь на пароход надо то? Да ещё и 3ьему меху за 2к бачей работать то xDDD
кокда мне будет 60 лет я обязательно обращусь в вашу кантору юУже поздно будет ,они не возьмут ....
Rebjata da ustroitesj kto nibutj uwe k nim,4to b otstali ot forumaБот пишет,ему похеру,что здесь морской сайт